PB Vipmenu
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Muay ThaiLiige
- Liitus : 30/11/2014
Postitusi : 124
Kuidas lisada serveri paintball vipmenu-sse asju juurde?
Mul oleks vaja nt et silent walk saaks valida vipmenu-st
Mul oleks vaja nt et silent walk saaks valida vipmenu-st
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Kasutad seda: http://www.faval.eu/t1275-amxx-paintballi-vipmenuu?
Tuleb juurde lisada scripti.
Tuleb juurde lisada scripti.
- Muay ThaiLiige
- Liitus : 30/11/2014
Postitusi : 124
Jah kasutan seda
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Mis juurde tahad? Ei viitsi mitu korda muuta.
//Kuna vastust ei tulnud, siis:
//Kuna vastust ei tulnud, siis:
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Paintball VIP"
#define VERSION "2.1"
#define AUTHOR "QzeT"
new const Prefix[ ] = "^04[VIPMenüü]^01"
new bool:Kasutanud[33]
new bool:Unlimited[33]
new bool:Kiiirus[33]
new Kiirus, Gravity, Invis, Elud, Armor
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /vipmenu", "VIPMenu")
register_clcmd("say_team /vipmenu", "VIPMenu")
register_event( "CurWeapon", "RelvaEvent", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawnimine", 1)
Kiirus = register_cvar("amx_kiirus", "420.0")
Gravity = register_cvar("amx_gravity", "0.6")
Invis = register_cvar("amx_invisible", "62")
Elud = register_cvar("amx_elud", "100")
Armor = register_cvar("amx_armor", "100")
}
public VIPMenu(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, NORMAL, "%s Ainult elus mängija saab kasutada vipmenüüd", Prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(Kasutanud[id]){
ColorChat(id, NORMAL, "%s Sa oled juba kasutanud vipmenüüd", Prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new menu = menu_create("VIPMenüü", "VIPMenyHandler")
menu_additem(menu, "Unlimited Ammo", "1", 0)
menu_additem(menu, "Kiirus", "2", 0)
menu_additem(menu, "Gravity", "3", 0)
menu_additem(menu, "Nähtamatus", "4", 0)
menu_additem(menu, "Elud ja Armor", "5", 0)
menu_additem(menu, "Granaadid", "6", 0)
menu_additem(menu, "Silent Walk", "7", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
else ColorChat(id, NORMAL, "%s VIPMenüüd saavad kasutada ainult VIPid", Prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
public VIPMenyHandler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id))
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:{
Unlimited[id] = true
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Unlimited Ammo^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
case 2:{
set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Kiirus))
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Kiiruse^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
Kiiirus[id] = true
}
case 3:{
set_user_gravity(id, get_pcvar_float(Gravity))
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Gravity^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
case 4:{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(Invis))
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Nähtamatuse^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
case 5:{
set_user_health(id, get_pcvar_num(Elud))
set_user_armor(id, get_pcvar_num(Armor))
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Elud ja Armori^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Granaadid^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
case 7:{
set_user_footsteps(id, 1)
ColorChat(id, NORMAL, "%s Võtsid ^3Silent Walki^1.", Prefix)
Kasutanud[id] = true
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public RelvaEvent(id)
{
if(Kiiirus[id])
{
set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Kiirus))
}
if(Unlimited[id])
{
new iClip, iAmmo, iWeapName[33]
new iWeap = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
get_weaponname(iWeap, iWeapName, 32)
if(iWeap == CSW_KNIFE ||
iWeap == CSW_HEGRENADE ||
iWeap == CSW_SMOKEGRENADE ||
iWeap == CSW_FLASHBANG ){
return PLUGIN_HANDLED
}
new bpammo = cs_get_user_bpammo(id, iWeap)
if (bpammo <= 199 ) {
cs_set_user_bpammo(id, iWeap, 200)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Spawnimine(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
set_user_maxspeed(id, 320.0)
set_user_gravity(id, 1.0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0, 0,kRenderTransAlpha, 250)
set_user_footsteps(id, 0)
Kiiirus[id] = false
Kasutanud[id] = false
Unlimited[id] = false
}
}
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele