DR Probleem
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- wUffeL ?Komeet
- Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654
Kuna script sisaldab selliseid includesi:
Lisasin ka ainukese modeli, mis oli pluginas ära märgitud, kuid sellest polnud ka mingit kasu. Ehk oskab mõni targem pea aidata.
Modules.ini's samuti kõid moodulid lubatud.
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <sqlx>
#include <playermodel>
- Kood:
AMXX] Plugin "dr_vip_life_system.amxx" failed to load: Module/Library "playermodel" required for plugin. Check modules.ini.
Lisasin ka ainukese modeli, mis oli pluginas ära märgitud, kuid sellest polnud ka mingit kasu. Ehk oskab mõni targem pea aidata.
Modules.ini's samuti kõid moodulid lubatud.
- UskuMatuKomeet
- Liitus : 15/03/2013
Postitusi : 632
Sul peaks olema mingi nö teatud skin.
Ehk oskad öelda mis vipmenüüd sa kasutad vb ma arvan ,et Saareservud Dr vipmenüüd?
Tean täpselt samasugust definistiooni et defineeriks selle modeli ära.
Ehk oskad öelda mis vipmenüüd sa kasutad vb ma arvan ,et Saareservud Dr vipmenüüd?
Tean täpselt samasugust definistiooni et defineeriks selle modeli ära.
- wUffeL ?Komeet
- Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654
- Kood:
new model[10] = "smith";
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
fm_set_user_model(id, model);
update_statics(id);
}
Ning asi on puhtalt vipmenüüst kaugel. Seal kõik elude/raha annetamise süsteem jnejne.
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Proovi:
- Kood:
#include <playermodel>
- Kood:
#include <cstrike>
- wUffeL ?Komeet
- Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654
undefined symbol "fm_set_user_model"
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
fm_set_user_model => cs_set_user_model
- wUffeL ?Komeet
- Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654
Tänud, korras.
Nüüd teine asi, ei hakka eraldi teemat tegema.. Saad kiirelt mingi plugina kokku klopsida, mis ei laseks läbi klaasi lasta?
Nüüd teine asi, ei hakka eraldi teemat tegema.. Saad kiirelt mingi plugina kokku klopsida, mis ei laseks läbi klaasi lasta?
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
See peaks ideaalne olema (vajab fakemeta module'it):
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new normalTrace[33], lastTrace[33], cvEnabled, weapon, dummy;
// plugin load
public plugin_init()
{
register_plugin("No Walls","0.13","Avalanche");
register_cvar("nowalls_version","0.13",FCVAR_SERVER);
cvEnabled = register_cvar("nowalls_enabled","1");
register_event("ResetHUD","event_resethud","b");
register_clcmd("fullupdate","cmd_fullupdate");
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
register_forward(FM_PlayerPostThink,"fw_playerpostthink");
}
// reset normal trace id on join or leave
public client_connect(id)
{
normalTrace[id] = 0;
}
public client_disconnect(id)
{
normalTrace[id] = 0;
}
// player spawns, and some other such things
public event_resethud(id)
{
lastTrace[id] = 0;
}
// block forced resethud call
public cmd_fullupdate(id)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
// traceline hook, meat and bones of the entire plugin
public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,ptr) // pentToSkip == id, for clarity
{
if(!is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED;
// grab normal trace
if(!normalTrace[id])
{
normalTrace[id] = ptr;
return FMRES_IGNORED;
}
// ignore normal trace
else if(ptr == normalTrace[id])
return FMRES_IGNORED;
// no functionality
if(!get_pcvar_num(cvEnabled))
return FMRES_IGNORED;
// not a player entity, or player is dead
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
// not shooting anything
if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
return FMRES_IGNORED;
weapon = get_user_weapon(id,dummy,dummy);
// using a shotgun, expect multiple tracelines
if(weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_XM1014)
return FMRES_IGNORED;
// this is a second traceline, for shooting through walls
if(ptr == lastTrace[id])
{
// values sure to throw off any traceline
set_tr(TR_vecEndPos,Float:{4096.0,4096.0,4096.0});
set_tr(TR_AllSolid,1);
set_tr(TR_pHit,0);
set_tr(TR_iHitgroup,0);
set_tr(TR_flFraction,1.0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
// remeber traceline index for next time
lastTrace[id] = ptr;
return FMRES_IGNORED;
}
// finished client calculations, reset our traceline index
public fw_playerpostthink(id)
{
lastTrace[id] = 0;
}
- UskuMatuKomeet
- Liitus : 15/03/2013
Postitusi : 632
Not bad.
Läbi proovitud.
Läbi proovitud.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele