[MAPPIMINE] Algajatele
- DefertLeek05
- Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128
- Sledge kasutajatele:
Mida see teeb?
1. Valimis tööriist
Selle tööriistaga saate valida (vajutades vasakut hiirenuppu) objekte (nt entity'd, plokid jne).
2. Kaamera
Sellega saate oma kaamerat liigutada, kuigi seda kasutatakse harva, sest kiirem viis on klahv Z klaviatuuril.
3. Entity tööriist
Selle tööriistaga näiteks saate lisada mappi model'id, light'te, spawn'e, relvi jne.
4. Ploki tegemis tööriist
Sellega saate plokke teha. (Tuleb vajutada ENTER, et plokk tuleks)
5. Tekstuuri tööriist
Sellega saate plokkide tekstuure vahetada.
6. Decal tööriist
Selle tööriistaga saate teha kleebiseid (decal'eid) vajutades plokkidele.
7. Clip tööriist
See tööriist on väga kasulik nt surf mappides. Selle tööriistaga saate plokke pooleks lõigata/teha.
8. Vertex manipuleerimis tööriist
Selle tööriistaga saate nurkasid ning keskpunke liigutada nii, et plokk on lõpuks nt hulknurk.
9. Mõõte tööriist
Sellega saab mõõta vahesid.
Plokkide tegemine
Üks tavaline plokk näeb nt selline välja:
Nüüd tekib küsimus kuidas ma seda tegin? Lihtne, valite ja 2D vaates teete ruudustikule nelinurga (nagu näiteks sellel üleval oleval pildil) ning vajutate ENTER klaviatuuril.
Entity'ite tekitamine
Et Entity't teha on kaks viisi: 2D vaates ning 3D vaates.
2D vaates - valige ja vajutage kuhugi 2D vaates ruudustikule ja tekib roheline ruut (valituna on punane) sinna. Liigutage seda nii kuhu seda tahate ja vajutage ENTER ning tekib sinna entity.
3D vaates - valige ja vajutage kuhugi 3D vaates ja tekib kohe sinna entity. (Valmis tööriistaga saate liigutada seda nii nagu soovite.)
Näpunäiteid
[MAPPIMINE] Kõik võimalikud "func"-id "Tie to Entity" korral.
[VHE] Muuda enda logo spray-proofiks
[MAPPIMINE] Kuidas kasutada oma tekstuure