[MAPPIMINE] Kuidas kasutada oma tekstuure
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- DefertLeek05
- Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128
Vaja minevaid programme / tööriiste
Kuidas oma tekstuurid oma mappi saada?
Läheb vaja ühte *.bmp fomaadis pilti. Pildi mõõtmed peab jaguma kuueteistkümnega. See tähendab, et kõige väikseimad mõõtmed on 16x16 ning suurimal pole piiri, kuid soovitatav on 512x512.
Wally's minge "File" alla ning sealt valige "New" ning valige kohe esimene, mille "Type" all on "Half-Life Package (wad3) (.wad)", ning vajutage "OK." Nüüd otsige oma *.bmp fomaadis pilt üles ning lohistage see Wally'sse ja minge taas File alla ja sealt valige Save. Nüüd siis minge kas VHE või Sledge Editor ning sealt siis valige "Options..." > "Textures" alt oma *.wad ning vajutage "Apply" ja teie tekstuur(id) on teie VHE'is / Sledge Editor'is.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele