[AMXX] Advanced Bullet Damage
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Kirjeldus: Näitab tehtud ja/või saadud damage.
Autor: Sn!ff3r
Cvarid:
amx_bulletdamage_recieved "1" // luba või keela saadud damage näitamine
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin keelatud, 1 - näita tehtud damage, 2 - näita tehtud damage (va läbi seina tehtud damaget)
DOWNLOAD:
Autor: Sn!ff3r
Cvarid:
amx_bulletdamage_recieved "1" // luba või keela saadud damage näitamine
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin keelatud, 1 - näita tehtud damage, 2 - näita tehtud damage (va läbi seina tehtud damaget)
DOWNLOAD:
- Attachments
- viljrJuunior
- Liitus : 01/01/2015
Postitusi : 86
Tüütan jälle sind korra, küsimus.
Loen siit ,et see on vist kõikidele mängijatele ?
Otsisin siit foorumist & leitsin selle, rohkem polnud selle kohta teemat.
mul oleks vaja vippidele seda.
Loen siit ,et see on vist kõikidele mängijatele ?
Otsisin siit foorumist & leitsin selle, rohkem polnud selle kohta teemat.
mul oleks vaja vippidele seda.
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled && get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker))
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
- UskuMatuKomeet
- Liitus : 15/03/2013
Postitusi : 632
Tonight kirjutas:Peaks töötama.
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled && get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker))
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
Admin flag (t) ?
- BlackwoozAlgaja
- Liitus : 03/03/2016
Postitusi : 6
Tervist, vabandust ,et tüütan. Mul selline küsimus ,et kuidas mo selline kösimus ,et kuidas oleks võimalus ,et näitaks DMG ka non vippidel ja kui ka vippidel
Ette tänades Blackwooz.
Ette tänades Blackwooz.
- NiCeMaN
- Liitus : 29/12/2015
Postitusi : 1487
Blackwooz kirjutas:Tervist, vabandust ,et tüütan. Mul selline küsimus ,et kuidas mo selline kösimus ,et kuidas oleks võimalus ,et näitaks DMG ka non vippidel ja kui ka vippidel
Ette tänades Blackwooz.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735
Ei ole raske ju otsida netist.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele