[MAPPIMINE] Redel
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- DefertLeek05
- Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128
Sissejuhatus
Redel on nn objekt, mille peal saab ronida. Enne kui edasi hakkad lugema, siis tehke juba redel ühe tavalise plokina ära.
Kuidas teha redeleid nii, et nende peal saab ka ronida?
Tehke üks uus plokk ja tekstuuriks võib ükskõik, mis olla. Nüüd tehke plokile "Tie to Entity" ja nimekirjast otsige üles "func_ladder" valige see ja seal all ei pea midagi tegema. Vajutage lishalt "Apply" nuppu ja ongi olemas. Jätke meelde, et func_ladder on alati nähtamatu.
Pildid
- Pilt 1
- Pilt 2
Pilt 1 - Selline näeb Sledge Editoris välja func_ladder.
Pilt 2 - Aaatrigger on mängu mootori jaoks redel, aga mängija jaoks on näha selle taga olevat redel tekstuuri.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele