[MAPPIMINE] Taevas
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- DefertLeek05
- Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128
Taevas
Taevas on Half-Life's tekstuuriga "sky," kuigi see ise valgust ei anna. Et taevast valgus tuleks on vaja ka sellist entity't nagu selleks on "light_environment" (võib ükskõik kus olla).
light_environment
Sealsed vajalikud seaded:
*) Brightness - Mis värvi valgustus on.
*) Appearance - Kuidas ta välja näeb. Nt küünlavalgus.
*) Pitch Yaw Roll - Siin läheb Yaw'i vaja, et teada mis suunas valgus on (0-359 kraadi).
*) Pitch - Mis nurga all on (0 kuni 180 kraadi).
Kuidas taevast muuta?
Minge ülevalt "Map" > "Map properties" ja seal on selline rida nagu "environment map (cl_skyname)." Sinna peate panema taeva nime niimoodi: [taeva nimi siia]. Taeva nimekirja saate siit.
DefertLeek05 2016
See õpetus on litsentseeritud Creative Commonsi Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Jagamine samadel tingimustel 4.0 Rahvusvaheline litsentsiga.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele