Mapi decompilimine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Enne mapi decompilimist tuleks veenduda, kas kuskil netiavarustes pole juba vastava mapi .rmf või .map faili üleval. Kui ei ole, siis on ainus võimalus mapist kõige teada saamiseks selle decompilimine. Decompilides mapi, saad sa parema üldpildi mapist, uurida lähemalt entityde ülesehitust või isegi kasutada juppe sellest enda mapis.
Parim programm mapi decompilimiseks on BSPTwoMap, mille autoriks on Skyler 'Zipster' York.
• Programmi kasutamine
○ Tõmba õpetuse alt pakk BSPTwoMap.zip ning viska .exe fail sobivasse kohta
○ Tiri oma soovitud .bsp fail (nt awp_melanie.bsp) BSPTwoMAP.exe peale
○ Seejärel hakkab programm tööle ning decompilib mapi. Mida keerukama struktuuriga map, seda kauem asi aega võtab.
○ Kui map on decompilitud, siis leiad sa 3 (2) faili
.log on logifail
.map on decompilitud map, mille sa saad avada Valve Hammer Editoriga
.wad on vajalike tekstuuridega fail
NB! Decompilitud map ei ole perfektne. Sa ei saa seda ilma vigu parandamata uuesti compilida.
Mõne mapi decompilimine ei ole võimalik.
• DOWNLOAD:
- Attachments
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele