This is a Hitskin.com skin preview
Install the skin • Return to the skin page
Tithe Farm lifehack
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Ekux
- Liitus : 25/08/2016
Postitusi : 1383
TITHE FARM
LIFEHACK
Nendele, kellele meeldib efficiency, aga puudub piisavalt hea internetiühendus või võime klikkida.
SISSEJUHATUS
Teatavasti on Tithe Farmi mängimise üks tuntumaks ja kiiremaks meetodiks tick-perfect meetod, mis tähendab seda, et mängija hõivab terve mängu vältel (ehk koguaeg) 5 patchi korraga, täites need 20 taimega.
Seda tehes võib aga paljudele probleemiks saada asjaolu, et 20 taime pidev korrektne haldamine võib olla keeruline kui näiteks interneti ühendus ei ole väga hea või mängija lihtsalt ei ole võimeline piisavalt kiiresti ja täpselt klikkima ning iga pisiviga võib viia selleni, et mõni taim sureb ära, tulemuseks tugev kaotus nii exp/h kui ka punktide näol.
Seda arvesse võttes otsustatakse tihti kasutada hoopis 4 patchi ja plantida korraga vaid 16 taime, kuid see, olles küll väga rahulikuloomuline ja kindlasti sobilik paljudele, võtab märkimisväärselt rohkem aega ning loomulikult annab exp/h ja ka punktide kadu kõvasti tunda, peamiselt just seetõttu, et kui tick-perfect meetodiga töödeldakse 100 seedi ära 5 tsükliga (20 taime korraga, 5x20 = 100), siis plantides vaid 16 taime, lisandub igale mängule üks terve tsükkel ning lisaks veel pikaajalised ootamised, et taimed kasvaks.
EFFICIENCY HACK MEETOD
Meetod, mille nimetan efficiency hack meetodiks, on tegelikult lihtsalt tick-perfect meetod, mis on mängijale natukese lisaaja tekitamiseks pisut modifitseeritud.
Järgneval pildil ära toodud 5 patchi, mida ma kasutan. Aga võib kasutada ka vastupidist jaotust.
Alustada tuleb täpselt nii nagu tick-perfect meetodis: plantida 20 taime, liikudes ühest mapi äärest teise, plantides mõlemale poole ennast ning kõige alumine (viies) patch täita viimasena. Nagu alloleval pildil näha, on see mul tehtud ning olen jooksmas tagasi algusesse, kus on vaja taimi kastma hakata.
Olles kõik taimed kaks korda ära kastnud, tuleb hakata neid üles korjama ning pidades silmas tick-perfect meetodit, samaaegselt ka uusi taimi plantima.
Efficiency hack meetodi oluline modifikatsioon: kui tick-perfect meetodi alusel tuleb uusi taimi hakata plantima kohe alates esimesest taimest, kui nood on üles korjatud, siis antud meetodiga jätame esimesed kaks vahele. Sellega säästame väärtuslikud sekundid, mis vähendavad märkimisväärselt riski, et me ei jõua viimaste taimedeni enne kui need ära surevad. Nagu järgneval pildil näha, siis olen kaks esimest taime üles korjanud, aga uusi plantinud ei ole. Uuesti plantima hakkan alles järgmise kahe taimega, muutes need minu tsüklis esimesteks.
Sellised näevad välja minu patchid esimest tsüklit lõpetades - eelnevalt esimesed olnud taimed muutuvad nüüd viimasteks, sest uues tsüklis istutan ma need viimasena.
Ja siis täpselt samas vaimus kuni lõpuni välja. Jälle jätan esimesed vahele:
Ja tagasitulles istutan eelnevalt esimesed olnud taaskord viimasena.
Sedasi 5 tsüklit, pärast igat üks samm edasi, säästes iga korraga piisavalt aega, et isegi tugevama lagi korral peaksid olema täiesti suuteline mängu edukalt lõpetama ilma, et ükski taim peaks surema.
EFEKTIIVSUS
Kiireimad ajad, mis olen suutnud saada:
100 seedi tick-perfect meetodiga: ajakulu 19:45 (minutit:sekundit)
100 seedi efficiency hack meetodiga: ajakulu 19:58 (minutit:sekundit)
Ehk siis reaalne eeldatav ajakadu on 10-40 sekundit 100 seedi kohta, aga tänu nendele lisasekunditele on mäng täiesti stressivaba - 5 tsükliga muutus see nii lihtsaks, et lõpus pidin viimase taime kasvamist ootama, et see lõpuks ära korjata ja stopper kinni lüüa.
Loodan, et on kasu
Seda tehes võib aga paljudele probleemiks saada asjaolu, et 20 taime pidev korrektne haldamine võib olla keeruline kui näiteks interneti ühendus ei ole väga hea või mängija lihtsalt ei ole võimeline piisavalt kiiresti ja täpselt klikkima ning iga pisiviga võib viia selleni, et mõni taim sureb ära, tulemuseks tugev kaotus nii exp/h kui ka punktide näol.
Seda arvesse võttes otsustatakse tihti kasutada hoopis 4 patchi ja plantida korraga vaid 16 taime, kuid see, olles küll väga rahulikuloomuline ja kindlasti sobilik paljudele, võtab märkimisväärselt rohkem aega ning loomulikult annab exp/h ja ka punktide kadu kõvasti tunda, peamiselt just seetõttu, et kui tick-perfect meetodiga töödeldakse 100 seedi ära 5 tsükliga (20 taime korraga, 5x20 = 100), siis plantides vaid 16 taime, lisandub igale mängule üks terve tsükkel ning lisaks veel pikaajalised ootamised, et taimed kasvaks.
EFFICIENCY HACK MEETOD
Meetod, mille nimetan efficiency hack meetodiks, on tegelikult lihtsalt tick-perfect meetod, mis on mängijale natukese lisaaja tekitamiseks pisut modifitseeritud.
Järgneval pildil ära toodud 5 patchi, mida ma kasutan. Aga võib kasutada ka vastupidist jaotust.
Alustada tuleb täpselt nii nagu tick-perfect meetodis: plantida 20 taime, liikudes ühest mapi äärest teise, plantides mõlemale poole ennast ning kõige alumine (viies) patch täita viimasena. Nagu alloleval pildil näha, on see mul tehtud ning olen jooksmas tagasi algusesse, kus on vaja taimi kastma hakata.
Olles kõik taimed kaks korda ära kastnud, tuleb hakata neid üles korjama ning pidades silmas tick-perfect meetodit, samaaegselt ka uusi taimi plantima.
Efficiency hack meetodi oluline modifikatsioon: kui tick-perfect meetodi alusel tuleb uusi taimi hakata plantima kohe alates esimesest taimest, kui nood on üles korjatud, siis antud meetodiga jätame esimesed kaks vahele. Sellega säästame väärtuslikud sekundid, mis vähendavad märkimisväärselt riski, et me ei jõua viimaste taimedeni enne kui need ära surevad. Nagu järgneval pildil näha, siis olen kaks esimest taime üles korjanud, aga uusi plantinud ei ole. Uuesti plantima hakkan alles järgmise kahe taimega, muutes need minu tsüklis esimesteks.
Sellised näevad välja minu patchid esimest tsüklit lõpetades - eelnevalt esimesed olnud taimed muutuvad nüüd viimasteks, sest uues tsüklis istutan ma need viimasena.
Ja siis täpselt samas vaimus kuni lõpuni välja. Jälle jätan esimesed vahele:
Ja tagasitulles istutan eelnevalt esimesed olnud taaskord viimasena.
Sedasi 5 tsüklit, pärast igat üks samm edasi, säästes iga korraga piisavalt aega, et isegi tugevama lagi korral peaksid olema täiesti suuteline mängu edukalt lõpetama ilma, et ükski taim peaks surema.
EFEKTIIVSUS
Kiireimad ajad, mis olen suutnud saada:
100 seedi tick-perfect meetodiga: ajakulu 19:45 (minutit:sekundit)
100 seedi efficiency hack meetodiga: ajakulu 19:58 (minutit:sekundit)
Ehk siis reaalne eeldatav ajakadu on 10-40 sekundit 100 seedi kohta, aga tänu nendele lisasekunditele on mäng täiesti stressivaba - 5 tsükliga muutus see nii lihtsaks, et lõpus pidin viimase taime kasvamist ootama, et see lõpuks ära korjata ja stopper kinni lüüa.
Loodan, et on kasu
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele