Lihtne skinnide tegemine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
• Eeltöö
1) Tõmba õpetuse alt endale hlmviewer.zip.2) Extracti hlmvieweri kaust kättesaadavasse kohta.
• Programmi avamine
1) Ava install kaust.2) Ava hlmv.exe.
• Skinnide tegemine
1) Modeli avamiseks vali ülevalt vasakult File -> Load Model...Modelid leiad sa ...\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\models kaustast.
v_nimi - skin, mida kuvatakse SINU käes
p_nimi - skin, mida kuvatakse teise mängija käes
w_nimi - skin, mida kuvatakse maas (dropitud)
Lihtsalt enda tarbeks skinni tehes piisab v_ modelist.
2) Vali alt alajaotus 'Texture'.
3) Leia modeli osa, mida sa muuta soovid. Skinnid (eriti just v_) koosnevad paljudest bmp failidest ning sul tuleb neid ükshaaval muuta.
4) Kui oled vajaliku BMP faili leidnud, siis vajuta 'Export' ning salvesta fail (sama nimega) kuskile, kuhu sa kergelt ligi pääsed.
5) Ava BMP fail sobiva pilditöötlusprogrammiga (näiteks Paintiga või Photoshopiga) ning tee pildile sobivad täiendused.
NB! Sul tuleb meeles pidada, et CSi modelite süsteem on vasaku käe suhtes (cl_righthand 0). Kui sa kasutad mängus relva paremal pool, siis tuleks sul asju kuvada peegelpildis. Eriti oluline on see teksti puhul.
6) Kui muudatused on tehtud, siis vajuta Model Vieweri programmis 'Import' ning leia muudetud pilt.
7) Kui oled kõik vajalikud osad (BMP failid) ära muutnud, siis vajuta samas alajaotuses 'Save Model'.
8) Et skin oleks mängus nähtav, siis pane muudetud modelile õige nimi (näiteks v_ak47.mdl).
• Näide
Skin on tehtud õpetuse meetodi testimiseks ning ei kannata kriitikat.
• Allalaadimine
- Attachments
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele