Mängija relvade eemaldamine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
Sageli esineb plugina tegemisel olukordi, kus on vaja anda mängijatele mingi relv. Et talle ei jääks kätte kaks sama liiki relva (nt USP ja Deagle), tuleb talt kõigepealt eelmine relv eemaldada.
• Et eemaldada mängijalt absoluutselt kõik relvad, võid kasutada lihtsalt strip_user_weapons(id);. Näide:
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1);
}
public fwdPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id);
}
}
• Tihti pole strip_user_weapons(id); aga võimalik. Näiteks juhul, kui sa soovid eemaldada vaid käsirelvad ning jätta teised puutumata. Sama liiki relvade eemaldamiseks on kõige lihtsam kasutada stripweapons.inc abi.
- Kood:
StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);
StripWeapons(id, Knife);
StripWeapons(id, Grenades);
StripWeapons(id, C4);
Näide koodijupi näol:
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <stripweapons>
...
switch( key ) {
case 1: {
StripWeapons(id, Secondary);
give_item( id , "weapon_glock18" );
cs_set_user_bpammo( id , CSW_GLOCK18 , 120 );
}
...
• Kui sa soovid eemaldada vaid ühe kindla relva, siis võid kasutada ham_strip_weapon(id, "relv"); abi. Näide:
- Kood:
ham_strip_weapon(id, "weapon_awp");
Relvade eemaldamiseks on ka teisi võimalusi, kuid algajatel soovitan ma kasutada stripweapons.inc abi. Nii võid sa kindel olla, et plugin ei tule vigane.
DOWNLOAD:
- Attachments
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele