SteamID kasutamine funktsioonides
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1 • Share
- Tonight
- Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 18000
SteamID kasutamine on üks parimaid meetodeid salajaste funktsioonide tegemiseks. Kui kommuunis on mitu pealikku ning paljudel on kõik flagid olemas, siis võib reaalsel omanikul tekkida tahtmine hoida asju enda kontrolli all.
○ Kõigepealt tuleb luua asi, millele me anname väärtuse:
new szAuthid[32];
○ Seejärel hangime mängija SteamID väärtuse:
get_user_authid( id, szAuthid, 31 );
○ Ning edasi teeme funktsiooni, mis töötab ainult vastava SteamID-ga mängijal:
if( equal(szAuthid, "STEAM_X:X:XXXXXXXX") )
{
....
}
• Näide:
Lihtne plugin, mis annab vastava SteamID-ga mängijale autobhopi.
- Kood:
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init()
register_plugin("Salajane Bhop", "1.3.3.7", "Faval");
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new szAuthid[32];
get_user_authid( id, szAuthid, 31 );
if( equal(szAuthid, "STEAM_X:X:XXXXXXXX") )
{
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);
oldbuttons &= ~IN_JUMP;
entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons);
}
}
}
- xPaw
- Liitus : 12/12/2014
Postitusi : 36
Kui seda õigetel eesmärkidel kasutada, siis on sellest palju abi. Kahjuks tehakse selle meetodiga eelkõige backdoore ja ma ei ole kindel, kas on tark tegu seda õpetada.
Soovid vestluses osaleda?
Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele